pexels-photo-26750

Ta kontakt om dette studiet virker interessant og du har flere spørsmål, eller meld din interesse for studiet ved å fylle ut skjemaet til høyre og svare på noen enkle spørsmål.  Deretter vil vi ta kontakt for et lite intervju.

Du vil så få tilsendt link til innbetaling av depositum på kr 5000 for å sikre din plass på studiet.

Har du noen spørsmål til oss angående studiet eller påmeldingen kan du også ta kontakt direkte, send en epost på post@3pskolen.no eller ring oss på tlf. 45 095 918

Vi lager så en studieavtale med hver enkelt, inklusive betalingsplan for innbetaling av det resterende beløp.

Ønsker du kun å delta på en eller flere kurssamlinger kan du melde deg på direkte til de enkelte kurs via vår Kurskalender

Jeg melder min interesse for Norsk 3P Skole sitt Hovedprogram

Vennligst fyll inn nødvendig informasjon og skriv litt i forbindelse med spørsmålene nedenfor.  Så vil vi ta kontakt for en samtale.