Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Det menneskelige operativsystem 2.0

28. september 2018 kl. 13:00 - 30. september 2018 kl. 16:30

Kr.2800

Modul 1: Det Menneskelige Operativsystem

– De tre prinsipper peker mot en fundamental ny forståelse av hvordan vårt sinn fungerer – og hvilke implikasjoner denne forståelsen medfører.

Menneskesinnet fungerer bare en vei – fra innsiden og ut

Det vil si at 100% av din opplevelse skapes fra innsiden av systemet.  Alt du føler og opplever er en direkte respons på tanken du har i øyeblikket – og ingenting annet. Det betyr, i motsetning til hvordan det kan se ut, at den eneste måten den menneskelige opplevelse kan fremstå på er fra innsiden og ut.  Helt uten unntak!

Systemet virker bare en vei.  Og jo klarere vi ser dette jo lettere vil det være å møte hver eneste situasjon i livet.

Vi skaper således vår individuelle opplevelse av virkeligheten ved hjelp av tankens kraft.  Tanken er mellomleddet (the missing link) mellom den formløse verden av rent potensiale og den verden av form vi opplever som vår virkelighet.

Ditt sinn har en innebygget design for å lykkes

Det betyr at hvert menneske besitter et enestående kreativt potensiale som hovedsakelig bare ligger latent, og som kan bli en skapende faktor innenfor alle områder av vårt liv.

Kursledere er Tore Skåtun, Kirsti Naper og Kari Skåtun. Klikk på bildet for full omtale.

Hva koster det og hva innebærer det

Dette er førstemodul i høstens fordypningsprogram fra Norsk 3P Skole.  Denne samlingen kan taes som en frittstående kurshelg, eller som en del av Norsk 3P Skole sitt 8 måneder lange Hovedprogram. Her vil du sammen med dem som går på Hovedprogrammet være med å utforske denne forståelsen av vår sanne natur, og hva dette kan innebære i forhold til liv og virke.

Etter samlingen vil du få en veiledningssamtale med en av skolens lærere, hvor du kan stille spørsmål og få hjelp til å fordype din forståelse av det som ble berørt i løpet av samlingen.

Om du senere ønsker å være med på hele Hovedprogrammet vil du få godskrevet denne samlingen.

Deltakelse på denne samlingen inkluderer lunch lørdag og søndag, samt kaffepauser. Kurset varer fra fredag kl. 13.00 til søndag kl.16.00

Kursavgift:  Deltakelse på samlingen, inklusiv en coaching sesjon, koster kr. 3 200 ordinært.

Early bird pris: Ved påmelding innen 7. september betaler du kun kr. 2 800 for første samling.

Lunsj lørdag og søndag, samt kaffepauser, er inkludert i deltakeravgiften.

Kurssted: Skolen holder til i idylliske Tønsberg, og samlingen vil være på Midtløkken Senter midt i byen, med maks 5 min. gange fra Jernbanestasjonen.  Tønsberg er litt over en time unna Oslo med tog eller bil. Og 20 min. fra Sandefjord Torp Flyplass, som har god forbindelse til det meste av Norge.  Tønsberg har en rekke overnattingsmuligheter i forskjellige prisklasser, og vi har gunstig avtale med Hotell Klubben, for de som trenger overnatting (sender info etter ønske).

Du kan klikke på PÅMELDING og bruke Kontaktskjemaet for å meddele din interesse for dette kurset.  Du vil så få tilsendt en link for innbetaling av kursavgiften.

Start:
28. september 2018 kl. 13:00