Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Weekend-retreat: «Ett problem – En løsning»

1. desember 2017 kl. 13:00 - 3. desember 2017 kl. 16:00

NOK 2800

Weekend retreat på Tjøme:

Tenk deg at alt du noensinne står ovenfor er mellom deg og din egen tenkning.  Det er ikke noe ‘der ute’ som må løses eller fikses for at du skal ha det bra. Vi skaper vår egen virkelighet – fra øyeblikk til øyeblikk. Og alle lever i sin separate virkelighet – ingen har samme opplevelse.  Vi er kun i stand til å se verden fra innsiden og ut – alt annet er en illusjon og årsaken til allverdens konflikter og lidelse.

Løsningen ligger i vårt sinns indre klarhet.  De fleste av oss lever i den villfarelse at stress, mental anstrengelse og følelsesmessig belastning er gode indikatorer på et sinn i hardt arbeid med å løse viktige problemer. Dette er riktig nok symptomer på hardt arbeid, men ikke på effektivitet og resultatoppnåelse. Sannheten er at ditt sinn har en innebygget design for suksess, og er skapt til å fungere optimalt når det er våkent og klart, og samtidig avslappet.

I løpet av dette retreatet vil vi sammen utforske forståelsen om hvordan samspillet mellom vårt Sinn, Bevissthet og Tanke skaper vår opplevde virkelighet, og hvilket uendelig potensiale denne forståelsen åpner opp for.

Kursledere er Tore Skåtun, Kirsti Naper og Kari Skåtun. Klikk på bildet for full omtale.

Kost og losji ved Eidene Senter kommer i tillegg til deltakeravgiften på kr 2 800.  Innkvartering i dobbeltrom med full kost og losji, fra lunch fredag til og med lunch søndag: Kr 2 430.  Tllegg for enkeltrom hele hele helgen: Kr 420

————-

Det er nå mulig å delta på enkeltsamlinger ved Norsk 3P Skole sitt studieprogram «Indre Klarhet – Ny Forståelse». Skolens program vil ha rullerende opptak, slik at de som ønsker kan starte sitt studieforløp når de måtte ønske.  De som ikke er sikker på om de er rede for et helt utdanningsprogram kan delta på enkeltsamlinger for å bli mer kjent med denne forståelsen, og med vårt fordypningsopplegg (*).  Førstkommende samling er et 2,5 dagers retreat på naturskjønne Eidene Senter på Tjøme, utenfor Tønsberg.

(*) NB: I utgangspunktet kan man delta på inntil to enkeltseminarer før en evt. bestemmer seg om en vil delta på hele programmet. Man vil da få godskrevet det man allerede har deltatt på.

I første omgang kan du bruke Kontaktskjemaet for å meddele din interesse for dette retreatet.  Du vil så få tilsendt en link for innbetaling av kursavgiften.

Start:
1. desember 2017 kl. 13:00