Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Indre klarhet, vårt sinns naturlige tilstand

1. februar 2019 kl. 13:00 - 3. februar 2019 kl. 16:00

Kr. 2800

Weekend-samling i Tønsberg

Et klart sinn er alt vi trenger for å være ‘på vårt beste’. Vårt sinn har en innebygget selvkorrigerende mekanisme. Hvordan ville det være å leve livet fullt og helt – uten selvbegrensende tanker? Og med fravær av stress, bekymring og usikkerhet?

Hva om opplevelsen av stress kommer fra en eneste fundamental misforståelse om menneskesinnet?  Og hva om du kunne føle deg klar i hodet og rolig i løpet av et øyeblikk, ved bare å gjennomskue denne enkle misforståelsen?  Og ta i bruk din innebygde resiliens – denne vår utrolige evne til å håndtere utfordringer og motgang, til å hente seg inn, til å komme sterkt tilbake, og til å la ting prelle av.

Sammen vil vi utforske vårt sinns iboende intelligens og indre velvære. Gjennom å se for deg selv hvordan tanken skaper vår opplevelse her og nå vil det være mulig å ta farvel med angst, usikkerhet og følelsen av overveldelse, og oppdage en enkel og langvarig løsning for å leve livet med mer letthet, klarhet og selvtillit – uavhengig av omstendighetene.

Kursledere er Tore Skåtun, Kirsti Naper og Kari Skåtun. Klikk på bildet for full omtale.

Hva koster det og hva innebærer det

Dette er tredje modul i Norsk 3P Skole fordypningsprogram for 2018 / 2019.  Denne samlingen kan taes som en frittstående kurshelg, eller som en del av Norsk 3P Skole sitt 8 måneder lange Hovedprogram. Her vil du sammen med deltakere fra Hovedprogrammet være med å utforske denne forståelsen av vår sanne natur, og hva dette kan innebære i forhold til liv og virke.

Etter samlingen vil du få en veiledningssamtale med en av skolens lærere, hvor du kan stille spørsmål og få hjelp til å fordype din forståelse av det som ble berørt i løpet av samlingen.

Om du senere ønsker å være med på hele Hovedprogrammet vil du få godskrevet denne samlingen.

Kursavgift:  Deltakelse på samlingen, inklusiv en coaching sesjon, koster kr. 2 800

Lunch lørdag og søndag, samt kaffepauser er inkludert i deltakeravgiften.

Kurssted: Skolen holder til i idylliske Tønsberg, og samlingen vil være på Midtløkken Senter midt i byen, med maks 5 min. gange fra Jernbanestasjonen.  Tønsberg er litt over en time unna Oslo med tog eller bil. Og 20 min. fra Sandefjord Torp Flyplass, som har god forbindelse til det meste av Norge.  Tønsberg har en rekke overnattingsmuligheter i forskjellige prisklasser, og vi har gunstig avtale med Hotell Klubben, for de som trenger overnatting (sender info etter ønske).

Påmelding

Du kan klikke på PÅMELDING og bruke Kontaktskjemaet for å meddele din interesse for dette kurset.  Du vil så få tilsendt en link for innbetaling av kursavgiften.

Start:
1. februar 2019 kl. 13:00