Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Indre klarhet, vårt sinns naturlige tilstand

9. februar 2018 kl. 13:00 - 11. februar 2018 kl. 16:00

NOK 2800

Weekend-samling i Tønsberg (OBS nytt tidspunkt)

Et klart sinn er alt vi trenger for å være ‘på vårt beste’. Vårt sinn har en innebygget selvkorrigerende mekanisme. Hvordan ville det være å leve livet fullt og helt – uten selvbegrensende tanker? Og med fravær av stress, bekymring og usikkerhet?

Hva om opplevelsen av stress kommer fra en eneste fundamental misforståelse om menneskesinnet?

Og hva om du kunne føle deg klar i hodet og rolig i løpet av et øyeblikk, ved bare å gjennomskue denne enkle misforståelsen?

Sammen vil vi utforske vårt sinns iboende intelligens og indre velvære. Gjennom å se for deg selv hvordan tanken skaper vår opplevelse her og nå vil det være mulig å ta farvel med angst, usikkerhet og følelsen av overveldelse, og oppdage en enkel og langvarig løsning for å leve livet med mer letthet, klarhet og selvtillit – uavhengig av omstendighetene.

Skolen holder til i idylliske Tønsberg, og alle samlingen vil være på Midtløkken Senter midt i byen, med maks 5 min. gange fra Jernbanestasjonen.  Tønsberg er litt over en time unna Oslo med tog eller bil. Og 20 min. fra Sandefjord Torp Flyplass, som har god forbindelse til det meste av Norge.  Vi har gunstig avtale med Hotell Klubben for de som trenger overnatting (sender info etter ønske).

Lunch lørdag og søndag, samt kaffepauser er inkludert i deltakeravgiften.

Delta på en enkelt samling eller hele programmet?

Det er nå mulig å delta på enkeltsamlinger ved Norsk 3P Skole sitt studieprogram.  Skolen vil ha rullerende opptak, slik at de som ønsker kan starte sitt studieforløp når de måtte ønske.  Om du ikke er sikker på om du er rede for et helt utdanningsprogram kan du delta på enkeltsamlinger for å bli mer kjent med denne forståelsen, og med vårt fordypningsopplegg.

NB: I utgangspunktet kan man delta på inntil to enkeltseminarer før en evt. bestemmer seg om en vil delta på hele programmet. Man vil da få godskrevet det man allerede har deltatt på.

Påmelding

Du kan bruke Kontaktskjemaet for å meddele din interesse for dette kurset.  Du vil så få tilsendt informasjon og en link for innbetaling av kursavgiften, om du skulle ønske å delta.

Start:
9. februar 2018 kl. 13:00