Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Skapt til et større potensiale

5. april 2019 kl. 13:00 - 7. april 2019 kl. 16:00

Kr. 2800

I dette seminaret vil vi peke mot en forståelse som leder hver og en av oss hjem til vår naturlige indre fred, styrke, kjærlighet og visdom.

Gjennom undervisning, refleksjon og deling vil vi utforske noen grunnleggende aspekter av vår menneskelige natur – og hvilke muligheter denne forståelsen åpner opp for:

• Hva vil det si å komme hjem til sitt sanne selv – den vi egentlig er? Din sanne natur er identisk med livets kilde. Alt hva du ser og opplever er skapt fra denne kilden.  Denne kilden representerer et uendelig potensial, som er bortenfor alt vi det kan forestille oss.
  • Vi snakker ofte om ‘vår iboende visdom’. Denne Visdommen er en intelligens som overskrider det personlige, den er ikke min eller din – den er tilgjengelig i like stor grad for alle mennesker.
  • Når din personlige tenkning faller til ro kan visdommen lede deg uanstrengt gjennom livet.
  • Ta i bruk din iboende resiliens – denne vår utrolige evne til å håndtere utfordringer og motgang, til å hente seg inn, til å komme sterkt tilbake, og til å la ting prelle av.
  • Myten om deg selv – dine ideer om hvem du er kommer og går, de skifter i forhold til hva du identifiserer deg med, med de er ikke hvem du er. Når du erkjenner din sanne natur frigjør du ditt indre lys og gir det mulighet til å skinne inn i alle deler av ditt liv.
  • Når du virkelig lytter dypt og er tålmodig, vil du begynne å erkjenne noe som dypest sett er sant om deg selv og alle mennesker. Du vil få et glimt av den grunnleggende natur du deler med alle dine medmennesker. Hver gang du får et glimt av dette, vil det forandre livet ditt.

«Du er ikke kun et fysisk vesen. Du er noe mye større. Gå bortenfor det fysiske til den åndelige delen av deg. Der vil du finne mer kraft enn du noensinne har trodd var mulig» (Sydney Banks)

Kursledere er Tore Skåtun, Kirsti Naper og Kari Skåtun. Klikk på bildet for full omtale.

Hva koster det og hva innebærer det

Dette er fjerde modul i Norsk 3P Skole fordypningsprogram for 2018 / 2019.  Denne samlingen kan taes som en frittstående kurshelg, eller som en del av Norsk 3P Skole sitt 8 måneder lange Hovedprogram. Her vil du sammen med deltakere fra Hovedprogrammet være med å utforske denne forståelsen av vår sanne natur, og hva dette kan innebære i forhold til liv og virke.

Om du senere ønsker å være med på hele Hovedprogrammet vil du få godskrevet denne samlingen.

Kursavgift:  Deltakelse på samlingen koster kr. 2 800

Lunch lørdag og søndag, samt kaffepauser er inkludert i deltakeravgiften.

Kurssted: Skolen holder til i idylliske Tønsberg, og samlingen vil være på Midtløkken Senter midt i byen, med maks 5 min. gange fra Jernbanestasjonen.  Tønsberg er litt over en time unna Oslo med tog eller bil. Og 20 min. fra Sandefjord Torp Flyplass, som har god forbindelse til det meste av Norge.  Tønsberg har en rekke overnattingsmuligheter i forskjellige prisklasser, og vi har gunstig avtale med Hotell Klubben, for de som trenger overnatting (sender info etter ønske).

Du kan klikke på PÅMELDING og bruke Kontaktskjemaet for å meddele din interesse for dette kurset.  Du vil så få tilsendt en link for innbetaling av kursavgiften.

Start:
5. april 2019 kl. 13:00