KURS OG UTDANNELSE 2023

TO DAGERS FORDYPNING I EN NY FORSTÅELSE AV MENNESKESINNET

AVLYST – Dessverre ser vi oss nødt til å avlyse dette kurset

BAKOM TANKENE FINNES ROEN – Oppdag din sanne natur

Med Natasha Swerdloff og Tore Skåtun

Oslo, 3 – 4 juni, 2023

Din sanne natur er kilden til din styrke

Den er alltid til stede i nuet, rett under dine tanker om hvem du tror du er. Når du oppdager at hvert eneste problem du har i livet, er et resultat av at du mister fotfestet og blir fanget av innholdet i din egen tenkning – så oppdager du fundamentet for ditt psykologiske velbefinnende.

Når du finner tilbake til den indre styrke som allerede ligger i ditt eget fundament, så blir du skaperen i ditt eget liv, og kommer i kontakt med din ro, ditt potensiale og din lidenskap for livet.

Denne weekenden vil du bli ledet frem mot din egen erkjennelse av de fundamentale prinsippene som ligger bak all menneskelig opplevelse, og du vil oppleve innsikter som vil øke ditt eget nivå av psykologisk velbefinnende.

Når vi lever i harmoni med vår sanne natur, så utfolder livet seg naturlig og lett innenfra, uansett hvilke utfordringer vi møter i våre liv.

I løpet av disse to dagene vil vi snakke om hvordan den menneskelige natur fungerer, så du kan finne tilbake til den væren som er en naturlig del av hvem du er.

Alle kan lære å leve et liv med høyere nivåer av velvære og indre klarhet, som kjennetegner:

• Å ha mer letthet og sikkerhet i ditt liv
  • Å gå gjennom dine opp- og nedturer med større letthet
  • Å kunne nyte livet uansett omstendighetene
  • Å være mer fullt til stede og engasjert i livet
  • Å lytte og å kommunisere med større dybde og nærvær
  • Å leve med kjærlighet og forståelse i dine relasjoner i din familie, i jobbsammenheng og med dine venner

Innsikt inn i hvordan sinnet fungerer

Denne weekenden vil være avslappet og refleksiv, med muligheter for innsikter inn i hvordan sinnet fungerer hos deg og hos alle mennesker. Workshopen ledes av Natasha og Tore som begge har mange års erfaring med å dele deres innsikter om den menneskelige natur.

Hvem er dette kurset for

• Du som nylig har oppdaget denne forståelsen og ønsker å få en dypere innsikt i hvordan disse prinsippene virker inn i ditt liv og din opplevelse av verden.
  • Du som har god kjennskap til prinsippene og som nå ønsker å ta din forståelse av de Tre Prinsipper til et nytt nivå.
  • Du som har vært interessert i de Tre Prinsipper et stykke tid, og har nå lyst til å se hvordan du kan dele dette med andre på en effektiv måte, fordi du opplever at det har gjort en forskjell i ditt liv.

Både Natasha og Tore er registred practitioner ved 3PGC (Three Principles Global Community), hvor Natasha også er Vice President.

Natasha og Tore deler en visjon om å bidra til og skape større enhet og fred i verden ved at flere mennesker får en forståelse av hva som skaper deres opplevelse og kjenner sin sanne natur.

Natasha Swerdloff bor i Danmark og har vært lykkelig gift med John siden 2011. Natasha er opprinnelig utdannet psykoterapeut og har over 25 års erfaring i å arbeide med grupper, skape og lede kurser samt arbeide med individuelle klienter. Da Natasha støtte på Sydney Banks og hans arbeide med De Tre Prinsipper i 2012 opplevede hun en transformasjon i alle aspekter av hendes liv og besluttet derfor å endre fokus for sin virksomhet til å dele forståelsen kjent som De Tre Prinsipper.

Natasha er leder av den danske 3P-Skolen 3p-skolen.dk/ og har dessuten sammen med Dicken Bettinger skrevet boken Coming Home, som er oversatt til Norsk: Veien Hjem.

Tore Skåtun har bred erfaring fra å jobbe med mennesker og organisasjoner i utvikling og endring i over 30 år – innen personlig utvikling, organisasjon og ledelse og internasjonal utvikling.  Hans oppdagelse av de Tre Prinsipper i 2014 ble et stort vendepunkt, og har siden da basert alt sitt arbeid, og sitt liv, på denne forståelsen.  Tore har omfattende studier fra USA, Canada og England med mange av de opprinnelige pionerene som lærte direkte fra Sydney Banks

Tore er leder av Norsk 3P Skole, sammen med sin kone Kari www.3pskolen.no/

Det praktiske

Vår primære hensikt med denne helgen er å kunne berike andre mennesker med ny forståelse og innsikt som kan hjelpe dem i sitt liv og arbeid, derfor har vi gjort dette så økonomisk overkommelig som mulig. Om økonomi allikevel er et hinder for deg å delta, ta kontakt så finner vi en løsning.

Tidspunkt:
Lørdag 3. og søndag 4. juni 2023. Fra kl. 10.00 – 16.00 begge dager (registrering, kaffe/te fra kl. 09.30)

Sted:
Qigongsenteret i Oslo, Grønlandsleiret 14, Oslo.
Senteret har vakre lokaler, med et stort kursrom, kjøkken og flere mindre rom for sosialt samvær. Dets beliggenhet er sentral med gode parkeringsmuligheter både i gate og parkeringsplass (rett utenfor senteret). Kort vei til flere kaféer og godt utvalg av spisesteder. Her kan man også ta med seg egen lunsj. Kaffe og te blir servert.

Ca. 15 minutter spasertur fra Oslo S. Her finner du en Kartoversikt

Pris:  Hele weekenden: Kr. 1 800,-